Kızlar merhaba 🙋♀️dün kadın doğumda randevum vardı doktorum bebeğin kalbini dinledikten sonra benim kalbimi dinledi ve kalbimin teklediğini ritim bozukluğu olableceğini kardiyolojiye görünmemi tavsiye etti. Bugün kardiyolojiye gittim oradaki doktor da muayane ettikten sonra gerçekten de kalbimde ritim bozukluğu olduğunu söyledi EKG ve kalbin günde kaç kez teklediğini ölçmek için 24 saat boyunca takılı olacak bir alet takılması gerektiğini söyledi ama ben istemedim belki bebeğe bir zarar olur diye aslında bebeğe bir zararı olmaz dedi ama içimize sinmedi eşimle. Normalde hiç bir belirtisi yok vücudumda kalp sıkışması, daralma, çarpıntı vs. Sadece Hamilelikte de olabiliyormuş bu durum, böyle bir durumla karşılaşan ya da başkasından bu tarz bir durumu duyan varsa ve yazarsa çok sevinirim, bu durum doğumu etkiler mi en çok bunu düşünüyorum, kendi kadın doğum doktoruma gideceğim haftaya ona gidene kadar sizlere danışmak istedim. 🙈🙏🌸