Arkadaşlar merhaba 22+5 haftalık hamileyim. Geçen hafta böbregimde çok fazla ağrı oluşmuştu doktora gittim idrar yolu enfeksiyonu dedi ve 1 günlük tek doz kullanım için ilaç verdi. Daha sonra kendi doktoruma gittim ida antibiyotik ve magnezyum verdi ağrılari ve sancıları önlemek için. Rahim ağzı uzunlugunu da ölçtü 36mm dedi. Fakat dün gece karnımda ağrı oluştu bütün gece boyunca sürdü sabahı zor ettim hemen hastaneye gittim kan ve idrar tahlili sonrası ultrasonla bakıldı ve idrar yolu enfeksiyonu dendi. İlaçlara devam etmemi söyledi. Fakat ağrı ve sancı hiç geçmedi yürüme bile ızdırapmıs gibi geliyor. Var mı böyle birşey yaşayan yada bir önerisi olan daha once hic böyle ağrı ve sancı cekmemistim. Yardımcı olun lütfen