Aysenur2646 Kızlar sonuç yüksek avidite yada düşük avidite olması lazım hangisi çıkmış bilmiyorum bakarmısınız lütfen
LeylaCan Aysenur2646 merhaba ben de avidite testi yaptırdım sonuç pazartesi çıkacakmış değeriniz nasılmış acaba yardımcı olur musunuz banada gergin bekliyorum :/
Aysenur2646 LeylaCan benim yüksek avidite çıktı bir haftada çıktı zaten sonuçlarım yani hamile kalmadan 3 ay önce hastalık geçirmişim çok şükür inşallah sizde de bir sorun çıkmaz
Aysenur2646 LeylaCan benim ıgg pozitif ıgm 5.57 ile pozitif çıktı ama ıgg negatif olunca daha sıkıntı oluyormuş yani bağışıklık olmuyor oluyomuş sizin ıgg pozitif mi
LeylaCan Aysenur2646 bana sadece rubella ve igm bakıldı hatta doktor yaptırmasanda olur bunlar ücretli testler dedi ben de bi tıp merkezinde yaptırdım. Daha sonra pozitif gelince doktor igg ve avidite istedi. Değerim 1.86 bu arada