minikkelebegimmm Kizlar suanda egegolde dogum ne kadar ve yeni yil zammiyla ilgili fiyat bilgi alan var mi bizim dogum mart gibi nasipse
Missavokado minikkelebegimmm arkadaşlarında dediği gibi doğum 2600 ben de Ocakta zam olacak diye duymuştum ama bi tanıdığımızl konuştum 2017 Ocak ta doğum yaptı eski fiyatla Şubatta mı ne yenilenmiş bu doğum ücreti oda neden derseniz oda süslemesi vs. Dahil olduğu içinmiş. Bu arada Şubat yada Mart oda emin değil Şubat galba dedi zam da bence Ocakta değil Şubatta yaparlar ozaman zammı
biiiidamla Fatmasnny merhaba acaba bu fiyat indirimli fiyat mı? SGK veya Bağkuru kastediyorum...yoksa normal Doğum ücreti mi ?
minikkelebegimmm NisanEmir ben daha gitmedim canim yaridan sonra ozelw gecicwm hastane arastirioruzda bilgi aliyim dedim
Fatmasnny minikkelebegimmm hiç bilmiyorum canım. Net birşey söylemeyebilirler. telefonda edebilirsin bence
Denizliche Ben daha geçen hafta sordum yilbasi sonrası zam olacakmış ama miktarı bilmiyorlar şuan 2600 TL ,telefonda muayene ücreti hariç fiyat vermiyorlar
Denizliche minikkelebegimmm birde şöyle birşey varmış ,ödemenin tamamını kredi yada banka kartı ile gecmiyorlarmis ,ya hepsi nakit yada bir kısmı nakit kalanı kart ile
Fatmasnny Denizliche aynen birde öyle birşey var. Özellikle uyarıyorlar. Fiyatın içine fotoğraf çekimi, oda süsleme (kapı süsü, bebek yatağı süsü sadece) birde 1 refakatçı dahil dediler
minikkelebegimmm Kizlar bide egepolun ultrason fotograflsri cok net degil diyolar bu konuda ne dusunuoyosunuz onerdiginiz hastane var mi ultrason olarak
Eceguclu35 minikkelebegimmm malesef çok net değil siyah beyaz zaten ekran öyle 4boyutlu değil malesef canım
Eceguclu35 Denizliche yok ayrıntılı 4 boyutlu onda güzel görüyosun ama ben doktorun odasındaki ultrasondan bahsetmiştim,detaylı ultrasona bi kere girdiğin için kontrollerdeki cihazlar net değil malesef o kadar