Semiha-k Merhabalar 1 aylık gebe olduğumu öğrendim bana Gebze’de İstanbul tuzla devlettede olabilir iyi bir doktor öneriniz varmı ? Teşekkürler şimdiden
Merviss41 Semiha-k Gebze yüzyıl Şafak bey takibindeyim ve çok memnunum 34+3 üm bu süreci onunla tamamlamayı çok istiyorum ☺️
Kubraurganalper Semiha-k Özel tercihin ise Yüzyıl hast Sibel hanım Devlette Farabi E.A . Cemal Cevheroğlu Fatih Devlet Hast. Ayhan Türkmen (Doğum yapılmıyormuş sadece takip ) ama asla bu hastaneye gitmeni önermem insan sinir krizi geçirir resmen
Semiha-k Kubraurganalper Gebze Fatih devlete Ayhan Türkmen’e gidiyorum çok araştırdım baya iyi diyorlar ama doğum yaptırmadığını bilmiyordum
Kubraurganalper Semiha-k ayhan bey gerçekten harika bir doktor o doğuma girmiyor değil fatih devlet dogumu durdurmuş doğum yaplmyormuş çevre hastanelere yönlendryorlarmş
Semiha-k Özel hastaneye gitmeye gücümüz yetmiyor ne yazık ki. Kaç haftalık olduğunu öğrenmek için gitmiştim ilk 400₺ ödedik birde haftaya bidaha gel diyor ben her geldiğimde bunu ödersem neyle geçiniriz asgari ücret ile