Mhande 8+0 da mercimek tanesi kadardı gördüğümde ilk keseyi gördüm doktor bana içi boş sanki dedi bende aklım karıştı ağlıyordum boş gebelikse ya diye önceden dış gebelik ten korktum takı keseyi görene kadar keseyi gördükten sonra kendi kendime resmen teşhis koyuyordum ah analık zor meslek içini ferah tut dualarım seninle inşallah kalbini gümbür gümbür 🥳 duyarsın 🤲🏻❤️🥰hiç kafana takma o haftada kalp atışı duyulmamış olması gayet normal 10 haftaya kadar bekleyenleri gördüm canım hayırlı haberlerini bekliyorum 🙏🏻