Ademnilay bende 37.haftanın tam başında doğurdum 2,700 dü..çok çabuk toparladı inan küçük doğanlar daha çabuk büyüyor👍🏻🙏🏻 Şimdi 6 aylığız 9 kilo 68 cm büyüdü bile🤗 sen bol bol emzir kendi yediklerine dikkat et sağlıklı beslen o da toparlar hemen😘😘😘Sağlıkla büyüt bebişini😘😘