Merhaba Happy Mom anneleri ve anne adayları☺️🍀 Ben yarın 4’lü tarama testine gireceğim fakat onam formunda aç olmam gerektiği yazıyor. Test saat 15.15’te. Ve bu süreçte diş rahatsızlığım yüzünden antibiyotik kullanıyorum. Aç olmamak durumundayım o sebepten. Bu süreç hakkında bilgi verebilecek olan var mı?