Kızlar bugün sağlık ocağına gittim
ebemiz kasıktan eliyle bakalım bebiş yerleşmiş mi diye evet kanala yerleşmiş dedi
aramızda kanala girdikten ne kadar zaman sonra doğum yaptınız yapanlar var mı
Başından beri de erken doğum riskim vardı ilk iki gebeligim 36 dan önce doğdu bu bebeğim çok şükür biraz gecikti 38 i görürüz inşallah 🌹🙏