Rabishanim NazliKanber07 Doktorunun rahim ağzı uzunluğunu ve açılmanı sürekli kontrol etmesi gerek nst ye bağlanman gerek. Benim üç santim açılmam olduğu için Doğuma alınmıştım. Seni doğuma almadılar mı? Doğuma almadıysalar ilaçlı veya iğneyle ya da yatışla kapatabiliyorsalar açılmanı kapatsınlar geç kalma sakın böyle şeyler geç kalmaya gelmıyor bak🤔
Elvanguzel NazliKanber07 ikinci kızımda 35+5 haftalıkken 3 cm açıklıkla doğum başlamıştı ve 10 saat içerisinde doğum yapmıştım
NazliKanber07 Birminikcivciv Rabishanim Elvanguzel rahim ağzı uzunluğu kaç cm olduğunu söylemedi, alttan muayene etti ettikten sonra eve geldim 1 2 saat sonra sümüksü yapıda kan geldi hastaneye gittim rahim ağzı açıklığı kanaması bu dedi eve gönderdi, ciğer geliştirici iğne bugun yapıldı yarında yapılacak. Perşembe sabah nstye bağlayacak
NazliKanber07 Elvanguzel evde takip edicem bakalım normal kan gelirse sancın artarsa gel dedi. Korkuyorum açıkçası. 2. Doğumum bile olsa daha erken, sizin bebeğiniz küvözde kalmışmıydı
Elvanguzel NazliKanber07 kilosu nedir bebeğinizin 2500 kg geçtiyse stres yapmayın ciğer gelistirici de yapılmış zaten inşallah girmez kuveze Benim bebeklerim 2500 altı olduğu için biri 3 gün diğeri 7 gün yattı 2500 olunca çıkarttilar
NazliKanber07 Elvanguzel benim şuan 2763 gr küvöze girmemesi ciğerin gelişip gelişmemesine bağlı sanırım
Elvanguzel NazliKanber07 kilosu gayet iyi dediğim gibi ciğer geliştirici de yapılmış inşallah başka bir sıkıntı olmazsa girmez kuveze Allah’ın izniyle 🙏🌹
Feyzarda Ben doğurdum 35+6da . Acikligi m ve rahimde kiaalma vardi. Suyunun gelmesiyle gece 12de sezeryan a alındım. Hareket etmeyin dinlenin bol bol. Allah hayırlı dogum nasip etsin sağ salim alın inşallah bebeğinizi kucağınıza.
NazliKanber07 haklisinesracim Sümüksü yapıda kan da geldi ama işte insan ne olur ne olmaz diye korkuyor 🤦🏼♀️
NazliKanber07 Rabishanim oda söyledi kanatacak kadar birşey yapmadım diye, parmaklayarak açıklığa baktı sadece. Kaç yıllık doktor yanlış ne yapabilir ki
Rabishanim NazliKanber07 bazı gebeler hassas olur ve sürekli çatala alınmak iyi bisey değil bunu bılmen lazım.son haftalarda bakılır bıldıgım.sen 35 tesin henuz.🤷🏼♀️🤷🏼♀️Neyse doktorunu savuncaksın bısey demıyorum.