Benim de hem miyomum 4 tane, hem çikolata kistim var bekarken bir çok doktora göründüm hepsi de çocuğunun olması imkansıza yakın gibi şeyler söyledi . Hatta visanne diye berbat bir ilaç kullandım … kendimi o kadar üzgün hissettmiştim ki. Ameliyatı ise bütün doktorlarım önerdi ama ben hiç yaptırmak istemedim olursa olur olmazsa olmaz kısmet dedim ve çok şükür çocuğum oldu rabbim izin verdi . Biraz kafada bitiyor eğer konumları sıkıntılı değilse gerçekten kendinizi üzmeyin. Psikolojik olarak rahat bırakın kendinizi. ♥️