Kubra87 Ben bugün 10. Haftama girdim, günlerdir kusuyordum bugün sabah hiç bulantım olmadı , birden böyle kesilmesinden korktum sabah hastaneye gittik, biraz da bel ve kasık agrılarım vardı, neyse ki bebeğimin kalp atışını duydum. Bulantı böyle birden azalır mı hiç bilmiyorum? Fikri olan var mı?
Byzctn Kubra87 benimde bulantılarım oluyordu ve bir sabah kalktım bulantım yok şaşırdım tabi bir yandan çok güzel bir gün geçirdim diye seviniyordum sonra ki sabahlar hiç bulantım olmadı ve artık hiç yok çok şükür iyi gidiyor her şey