Kızlar 8+5 haftayım. Ama ultrasonda daha küçük gözüküyor 2 haftadır kalp atışını duyamadık. Kese var bebek var ama kalp atımı yok. Bazı doktorlar bekleyelim bazıları kürtaj diyor kafam çok karıştı ben sonuna kadar beklemek istiyorum. Var mı böyle Bi durum yaşayan ?