Kızlar merhaba ben 11 haftayken ikili teste girdim orda doktor bana kıza benzedigini söyledi bugün sat a göre 13+3 üz ultrasona göre 14üz ve bu sefer başka doktor baya bı inceledikten sonra daha ben sormadan kız bebek geliyor dedi eşim duymadı henüz söylemedim sürpriz yapmak için sizce yapayım mı sonradan değişebilir mi?,