Ben maalesef çevremden gördüğüm kadarıyla çocukla tatile gidilmez hatta dışarı çıkılmaz kafasına büründüm. Öyle anlatıyorlar ki. İllaki zorluğu olacaktır ama insanın bebesiyle gezmesinin güzel yanı hiç mi yok. Postun amacını biraz aştım ama bu konuda dertliyim biraz 😂