Evet hanımlar sorularinizi sorabilirsiniz 😊
38+ 0 haftamda Sabah 11 gibi kontrole gitim doktorum ağrın varmi dedi bende evet dedim ama öyle aşırı değil karnım sertleşiyodu dedi altan muane edicem tamam dedim muane edince senin sanki ağrın var dedi nst istedi cektim geldim bana dedi ağrın var 1 cm acizliğin var dedi sana yatış vericem bende eşime söyledim özeldi hastane doğum yapma konusunda kararsizdim eşim hastaneye geldi hastaneden doktora sormadan eve gitim sıcak bir duş almaya ağrım baya oldu hastaneye geldim yatisi yaptık dogumhaneye ciktik saat 5 olmuştu doktorum bana sormadan neden eve gitin keşke gitmeseydin dedi birazdan cikicam dedi nöbetçi doktora kalican dedi nöbetçi de erkek doktordu eşim kızdı baya ama erkek doktor giricek diye neyse nstye bağladılar damar yolunu açıp serumu verdi bende onu ağrı kesic biliyodum ebe öyle dedi 🤣ebeye diyom niye kesmedi hiç bi baktım sancı 100 cikti belim koptu resmen acidan bas bas bağırdim esimi aradım yanıma gel dedim 3 cm açıklık daha 2 saatir de suni yiyorum eşime dedim beni sezeryana alin doktora dedim bağırdim çağırdım eşim istemedi dayan dedi doktorun da gönlü yoktu sezeryana eşim çok kötü etkilendi ben saçlarimi hep yoldum nst ipleri açıp takiyodum 🤣sonra eşim ebeyi köşeye çekip ona ayrı para vermiş ebe odaya yanıma geldi o an meğerse eşimde yan taraftaymiş odadan çıkmamış ebe beni altan muane eti hala 3 cm dedi sancin gelince ıkın dedi eli tabi içimde bende ıkındım birden 6 cm oldu sonra tekrar sancim geldi ıkın dedi ıkındım 8 cm oldu çatala aldı beni ıkındım oda eliyle yardım ederek doğurtu dikişim olmadı sadece ebe girdi dogumuma Allah kimseyi darda bırakmasın gerçekten çok zor 😑