Kızlar 12 haftalıkken kontrole gittiğimde kıza benzediği söylenmişti 3 hafta önce 16 17 haftalıkken gittim yine kıza benziyo denildi bugün gittim başka bi doktordu kendi doktorum değildi erkek %80 denildi kafam iyice karıştı 20 haftalık oldu çocuk net birşey söylenmesi gerekmiyor mu artık böyle birşey yaşayan var mı ya