denizasigi Geçen hafta Şeker yüklemesi yaptiramadim 52 çıktı açlık şekeri.. bugün de açlık tokluk baktırdım. ama yine açlık şekeri 65 çıkmış 70-105 normal ama benim yine düşük.. başına böyle bir sey gelen varsa yazabilir mi? Teşekkürler 💝
Bebekdelisi denizasigi ben canım bebek beslenmez diye diyet basladı simdi iyiyim elhamdulillah halsizlik bile ondanmıs
Nskyhn denizasigi ya senin açlık çıkmış. Benim tokluk düşük çıkıyor halbuki her kan vermeye gittiğimde kahvaltı üstüne tatlı falan yiyorum yine de düşük çıkıyor. Doktor da az az sık sık beslen sakın aç kalma dedi. Yemene çok dikkat et. Meyve ağırlıklı ye falan dedi.
denizasigi M_A yiyorum halbuki makarna. ama beyaz ekmek yemiyorum. baska neler yiyebilirim oneriniz nedir :)
M_A denizasigi ben hep meyve ve ekmek normal sulu yemek açlık şekerim normal hep 74 doktorum ıyı dıyor