gizemrdpl İlk 30 gün yaptırın diyorlar ama fikir verir misiniz insan korkuyor… Birşey olur mu canı acır mı diye daha doğmadan bu kadar düşünüyorsak doğunca bilmiyorum 😊
horozseker gizemrdpl ben en erken ne zaman yapılabiliyorsa o zaman yaptırmayı düşünüyorum bebeklikte daha çabuk toparlıyorlar 🥰
Gulcanozzz gizemrdpl nasipse yarın doğumum olacak ve ertesi gün yaptıracağım herhangi bir sorun olmazsa hiçbir şey hissetmiyorlar küçükken hemen toparlıyorlar hem anestezi vs bişey almıyorlar
Maviii gizemrdpl ilk 7 gün sünnet olan ben 3 aylıkken yaptırmıştım çok rahat geçmişti… yine öyle yapacağım
Minikbebegim1999 gizemrdpl bebeklerin ilk 3 aya kadar aci duygusu nerdeyse yokdur bende ilk 3 ay icinde yaptirmayi duşunuyorum
Cdlmeryem Oğlum şimdi bir yaşında doğduktan 8gün sonra sünnet oldu. Biz o kadar rahat geçirdik ki hem hareketlenmemiş oluyor hem elleyemiyor. Oraya bir sey değmedikçe acimiyordu hiç ağlamadi. Sadece uyuşturucu iğne olurken ağlamisti o kadar
benkosarim Ebru_cekin06 devlet hastaneleri yapmıyor ki zaten sağlık sorunu yoksa çocuğun pipisinde özeller yapıyor doğduktan sonra daha fazla büyümeden yaptırın isterseniz onun için de bir genel cerrahiye çocuğu götürmeniz lazım
Emily37 gizemrdpl ben oğlum 7 aylıkken yaptırdım çok kolay atlattık o süreci.Zaten doktorlar ya 2 yaş altı yada 5 yaşından sonra yaptırın diyor.Bir arkadaşım doğumdan 2 gün sonra yaptırdı bebek hiçbişiy hissetmşyor aksine çokta rahat atlattılar bunu
Impossiblee gizemrdpl yaptırmayı düşünüyorum gebe okulunda çocuk cerrahı da vardı bizzat ona da sordum en iyisi Yenidoğan sünnetidir dedi Hatta yerinde olsam Kırkı çıkmadan yaptırırdım dedi Duruma bakacağım eğer sarılık emzirme gibi problemlerimiz yoksa erken dönemde de yaptırabilirim
2erkeksnnesi gizemrdpl ben ilk oğlumu 1 aylıkken yaptırdım 2. Oğlumu da 3 aylıkken yaptırdım. Hele 2. Oğlumu uyuttum yavaşça koydum sedyeye uyku esnasında yaptılar doktorlarla muhabbet ederek . Uyandığında da hiç ağlamadı BİLE normal hayatına devam etti . Karton bardak koydum ucunu kesip bardağın mis gibi 1 haftada topladı orası . Herkese de şiddetle tavsiye ediyorum bebekken yaptırmalarını . 🥰
benkosarim Ebru_cekin06 yani ben genel cerrahi özele götürün Bir de anlamında yazdım çünkü büyüyünce çocuklarda travma olabiliyormuş özel hastaneler mesela doğar doğmaz bile yapabiliyorlar o yüzden öyle yazdım biz de devlet hastanesine götürmüştük yapmadılar yeğenimler için belediyenin sünnet töreni vardı orada yaptırdılar sonra çocuklar çok korktular 5 yaşındalardı travma oldu hala unutmuyorlar hastaneye giderken ağlıyorlar gene bir yerimizi mi kesecekler falan diye
Mlkysf gizemrdpl 4.5 aylıkken yaptırmıştım sadece sakinleştirici yapmışlardı 3 aydan önce onu da yapmıyoruz demisti dr erken yaptırmak en güzel çişi daha çabuk iyilestiriyor dönmeye vs başlamadan önce yaptırmak en rahatı
Gulsumyaman Devlet hastaneleri sünnet yapıyor mu acaba duyduğuma göre yapmıyorlarmış özelde yaptıranlar ücretler ne kadar bilgi verebilir misiniz 😊
uyanancirkiin Gulsumyaman devlette belli bi yaş veya ay sınırı var diye biliyorumm. Ben 8 günlükken özelde 600 tlye yaptırdım.