Kızlar 13+1 günlük hamileyim 12 haftalıkken erkek tahmininde bulundu ama daha çok erken olduğunu bunun sadece bı tahmin olduğunu söyledi sonra 13 haftalıkken tekrar gittim tekrar erkek tahmininde bulundu ama bunu net söylemek için çok erken olduğunu söyledi sizce kız mı erkek mi erken mi cinsiyet öğrenmek için?