Arkadaşlar oğlum cuma 1 hafta sonra 4 aylık olacak tam 29 Nisan doğumlu 8 kilo sütüm kesildi formül mama veriyorum ama doymuyor bu hero baby kavanoz mamalardqn aldım 4 aylık için olanlardan benim gibi veren varmi 4 aylıkken birde ne zamanlarda vermek uygun olur mesela günde kaç kere verilebilir kaç kasık