Merhaba ben yaptırdım herhangi bir sıkıntı yaşamadım şuanlık 29+3 üm detaylı ultrasona girdiğim doktorum kesinlikle önermişti burda bir bayan yükleme yaptırmadığı için bebeğini kaybettiğini anlatmıştı beni çok etkilemişti iyi araştırma yapmanızı öneririm 🙂