Zeynep_61_70
Benim doktorum hafta bir kaçamak yapabilirsin demişti,
Dışardan lahmacun falan da yasak ama ben deli gibi yiyorum bu aralar.
Bundan önce de deli gibi burger king tavuk menüsü yiyordum şu anda bebiş sağlıklı bir sıkıntı yok.
Pizza da yiyorum arada.
Ne kadar kasarsak o kadar sıkıntı.
Birde tavuk dünyası yani.
Doktorum en son kanser değilsin abartmaya gerek yok istediğinden azar azar ye demişti.
Siz yinede içiniz nasıl rahat ediyorsa o şekilde davranın 😌