Ozisko Kızlar şu an 22 haftalık hamileyim. Sağlık ocağından aradılar tetanoz aşısı için. Ama idrarda enfeksiyon falan varsa aşı yapılınca kasılmalar olur dediler o yüzden idrar tahlili verdim. Böyle bir durum olur mu yani kasılma falan yaşayan var mı ?
nilsmomy Ozisko ben aşı oldum sonra test verdim ve enfeksiyon çıktı ama kasılmam falan hiçbir şey olmadı
Ozisko Hilalnur3850 ya korkuttular beni. Kendi doktorumu aradım sordum. O da yanma ağrı falan gibi şikayetlerin yoksa yaptırabilirsin aşıyı dedi. Yine de böyle bir durum yaşayan var mı diye sormak istedim. Şu kasılma durumu canımı sıktı.
yeknu Öyle bişey söylemediler. 25 ti galiba yaptırdım. Kol ağrısından o gece uyuyamadım bile ama o hemşireden de laynaklıydı. Sağolsun basit bi iğne de vursa yürüyemeyiz 😀
Nur22Elif Bende de enfeksiyon varmış, tahlil verdikten sonra sonucu bile beklemeden yaptılar. Kasılma olmadı. 21+4 benim de.