merveyusuf60 Kızlar ben gebe kalmak için doktora gitdim kanda süt hormonlarim yüksek çıkmış bebek bu yüzden olmaya bilir dedi iki kere kullanacağım dostinex bu ilacı kullanan var mı gebe kalan 🤷
Hale29 merveyusuf60 tup bebek transferi iicn hormonlara baktrdgmda prolaktin az yuksek ckmisti 1 ilaci 2 ye bölüp 2 kez içmiştim düzelmisti gerçekten etkili bir ilac dozajı dr ayarlar ve düşer endişe etme
Mamaaa merveyusuf60 Geçmiş olsun inşallah sağlıkla bebek sahibi olursunuz. Prolaktin hakkında ilişki sırasında göğüse uyarı vermek de bu hormonu yükseltebiliyor bilginiz olsun☺️
Kara77 merveyusuf60 benimde öyleydi ilaç kullandım adını hatırlamıyorum ana kutu içinde 2 adet vardı perşembe ve pazartesi içtim doktorum 10 gün sonra gel demişti ben doktoru bulup gidene kadar 20 gün geçti sonra adetim gecikti hamileyim şuan 23 haftalık hamileyim 🌼
Ilay-1 Gebe kalmadım ama çok etkili bir ilaç olduğunu söyleyebilirim o zamanlar gebelik düşünmüyordum ama yinede adet düzensizliği için kullanmıştım 1 ayda 74.38 den 0.06 ya düşürmüştü
merveyusuf60 Hale29 aynen canım bnada o şekilde söyledi düzelir ozamn benimde bir yan etkisi oldu mu acaba
Hale29 merveyusuf60 cok şükür bir yan etkisi olmadi zaten dostineks icmezsen sıkıntı hamilelik iicin engel oluyor o hormon
Yaseminsyn merveyusuf60 kuzenim de vardı o da onu kullandı 2 ay içinde hamile kaldı ama ilacı hamileyken içmemeniz gerekir her ay adetiniz geçer geçmez test yapın düzenli
Minigiim1- merveyusuf60 canım benim prolaktin değerlerim aşırı aşırı yüksekti seninkinin iki üç katı ve benim beynim baloncuk oluşturmuştu o kadar ilerlemişti doktorlar imkansız dedi çocuk için dostinexs verdiler kullanmama rağmen istediğim ay hamile kaldım sadece stresten uzak dur bu horman strese bağlı
DorianGray Amh değerim 0.09 la doğal yoldan gebe kaldım. Prolaktinim de yüksekti ilaç da kullanmadım. Kendinizi rahat bırakın olacaktır
Zynpmeva merveyusuf60 ay evet 2 tane haptı birini içtim diğerini içmeyi unuttum ve hamile kaldım plansız şekilde 2. Gebeliğime 😭 prolaktin hormonun yüksekliği gebeliğe engel oluyor. Ve o ilaç çok kuvvetli bi ilaç gerçekten. Ve benim o hormonum yüzümden göğsümde zararsız kist bile oluştu
Bsrnura merveyusuf60 canım benimde süt hormonum yüksekdi beyinden mr isteniliyor genelde dostinex kullandım bende düştü bir daha cıkmadı
Pamugum02 merveyusuf60 benim baya baya yuksekti canim şuan iknci bebegime hamileyim. Hic korkma ilacini düzenli ic düşer değerin ve hamile kalirsin