Momy_eyyuptalha Öncelikle merhaba kızlar 29 haftalık hamileyim göğsümden süt geliyor normal mi sizce ben çok korktum internette bakınca erken doğum belirtisi diyor kaç yerde normal diyor tecrübeli anneler cvplerınizi bekliyorum 🙏🏻
benkosarim Momy_eyyuptalha ben de 24 haftada gelmeye başladı sıkıp başıyla oynamayın o zaman erken doğum riski yaratıyormuş onun dışında gayet normal vücudunuz bebek için besin üretiyor
Ahsenmom Momy_eyyuptalha benimde yaklaşık 30 dan beri ara ara geliyor. Şuanda 35. Haftadayim. Daha erken gelenler de varmış. Sıkıntı yapma canım
Kleopatra- Momy_eyyuptalha Benimde 26dan beri geliyordu. Doktoruma sorma gereği duydum ve gayet normal olduğunu, ama sıkmamam gerektiğini söyledi uyarı yapmasın diye. Sıkıp uğraşırsan erken doğumu tetiklediği doğru. Onun dışında bir sorun yok
Ahsenmom egemomss Asla sıkma oynama. Kendiliğinden geliyor. Bir bakiyorim tşörtum ıslanmış yada sutyenim
Pikachuuubaybi Momy_eyyuptalha çok normal canım 20 li haftalarda süt üretimi başlıyor kanallarda sıkma oynama ben 31 deyim bazen hiç yok bazen atletim sırılsıklam oluyor