Mucizem_00 yenidoğan aldım canım ama çok soğuklarda dışarı çıkarken pijama altına giydirmek için zaten 1 tane. çorapta çok almamın sebebi, benimde kış bebeği olcak ve bizim memleket bayağı soğuk burda patikli pijamanın altından yine çorap giydiririm özellikle dışarı çıkarınca o yüzden aldım öyle