Cok şükür bu günlere geldik..ikinci dogumum ama oyle bi korku var ki içimde kızlar sanki ya bana birşey olucak ya bebege cok istedik herseyini elimizden geldigince en guzelini yaptık…abisi babasi herkes o kadar bekliyor ki dogmasini…acaba bunları giyebilecek mi bu besikte yatabilcek mi ben dogum nasıl yapicam ya sağlıklı değilse naparm bide doktor kilosu az dedi sonra poziyondan kaynakli olcememis olablrm dedi kafam oyle bi karıştı gece uykularım hiç yok bunlar sürekli kafamda dönüyor sizinle paylasmk istedim kızlar cok darda kalbim….😔