merhabalar 36. haftamda sancilarim oldu hastaneye gittim nst sanci verdi doktorum dogum başlayabilir bilir ama bizim için hala erken bebebgim gelişimini doldurmuş ama 2.800 kg di serum verelim 38de alalim dedi tamam dedim bu arada tup bebek yapmıştımrahim ağzımda dar oldugu icin sezeryan istedim tup bebek oldugu icin doktorum da saygı duydu ozel bebek senin isteklerin de önemli dedi riske atmayalım falan dedi bundan bi kac ay öncede bokrek genişlemesi kum dökme gibi sorunlar yaşadım zaten erken doğum olasılığı vardi yani bekliyorduk simdi 37 haftada gittik gun almak için bebek 3.180 kg haftaya gelin yine bakalm olsa gun belirleriz dedi yani sormak istediğim şey bebek gelişimini tamamlamış benim sekerim oldugu icin bebek fazla hızlı kilo alıyor ve ben biran once sezeryan olup rahatlamak istiyorm cunku bebegin kafasi kanalda ve beni çok fazla zorluyor e bide son ay sancilarim başladı yani sezeryan gününü hastaya bağlı olarak vermiyorlarmi yani annenin istegi burda ne kadar önemli?? boyle seyler taşıyan varmi