poyrazvearya Kızlar bugün 13 haftalık olduk bugün biraz ev işi şey yaptım yani kabaca evi süpürüp toz aldım fakat vajinada bir ağrı hissediyorum dinlenerek yaptım ama sizce bu normal mi sizde de oluyor mu böyle ayakta kaldığın zaman rahim ağrısı kasık ağrısı
aframoms13 poyrazvearya 13e girdiğimde bende de oldu ilk günler çok zordu yataktan kalkamadım hatta ama şuan iyiyiz 13+4 bugün sabahtan bu saate kadar yemek temizlik çamaşır falan derken hiç oturamadim şuan bende de var duş aldim uzandım göbek deliğimde ağrı var ins bişey olmamıştır. Dinlenerek yapmalıyız bence veya işleri günlere bölerek
Ezgievrenn poyrazvearya ben doktoruma sordum kanama yoksa normal dedi spazm giderici ilaç verdi bagirsaklarla alakalı olabilir diye. İçtim bakalım geçer inşallah. Gecmezse gelirsin dedi
poyrazvearya aframoms13 bende dün yaptım iş senin gibi kendimi yormadan ondan sonra oldu bu ağrılar zaten duş aldım her yerim ağrıyor korktum