baby3_ Gnshusna cinsiyet tahmini Yapmak için önce bebeğin bi net görünmesi gerekmiyor mu ? Ne belli de tahmin olacak canım bunda. Keseye göre desen belki onun da hiçbi bilimsel kanıtı yok. Az sabır
Gnshusna baby3_ 😊merhaba cnm bikaç arkadaş tahminde bulunuyodu çıkıyodu hep forumun uzun süreli üyeleri muhabbet oluyodu çokta cinsiyetin önemi yok sağlıklı olsun yeter bana👍🏼Teşekkür ederim yorumun için🙏🏻♥️
Mello29 Tahmin yapanlarin mantığına göre erkek canım bennim kesemde böyle erkek gibi hissediyorun 14 güne ögrenicem cinsiyeti bakalım. Ama kız bebegi olan arkadasimin kesesi top gibi yuvarlaktı herkesin mi böyle oluyor neye göre degisiyor bilemem.
Gnshusna Mello29 evet ya kimisi erken tahmin yapıyo burda bi arkadaş büyükken yapamıyorum tahmini demişti ordan aklımda kaldı🤭Sağlıkla gelsin bebişlerimiz cinsiyet önemli değil sağlıkla gelsinler yetter🤲🏻