Selam kızlar. 35. Haftadayım erken doğum riskim olduğu için 32. Haftadan beri evde dinleniyorum ve magnezyum progestan kullanıyorum. Dün kontrole gittiğimde 1 milim daha açılmam olduğunu öğrendik ve bu ilaçların yanına ekstra nidicard verdi doktorum bide bebeğe ciğer geliştirici iğne. Sorum şu bugün ara ara belime ağrı mı desem sancı mı desem bişeyler oluyor ama tam kestiremiyorum ne olduğunu. Sızı şeklinde bişeyler Kısa süreli oluyor . Doğum belirtilerinde acaba nasıl oluyor agrı tam bilemediğim için soruyorum🫤