Bu hastaneye gidenler hangi doktora gidiyorsunuz ben şuan 28+3 um ma bebiş önde 29 30 ölçümleri 2 hafta sonra falan cinarliya geçmek istiyorum Tepecik kadın doğuma gittim hep ama özelde doğum istiyorum hastanenin kalabalık ve Suriyeli afganlisini gordukce gözüm korktu 😔