Sdt3456 valla bende bi ara böyle post açmıştım çünkü hamileliğimin başından beri hep sağlıklı beslendim ve o güne kadar da 3-4 kilo falan almıştım 6. Ayımda bana bi iştah geldi yarabbim durduramıyorum kendimi ama asla aç değilim canım yemek istediği için yiyorum sürekli. Düşün 6 ayda 3-4 kilo al iki hafta boyunca 3-4 kilo daha aldım hem durumundan şikayetçiydim hemde elimde olmadan yapıyordum ama sonra duruldu kendi kendine tam iki hafta sürdü. Demek ki böyle bi atak yaşanıyor. Takılma bence çünkü gerçekten elden bi şey gelmiyor