Minikbebegim1999 Kizlar daha 15+2 haftaligiz 2 gündür bebeğimi sanki kasiğima inmiş gibi hissediyorum ayağı mi var neresi var anlamadim ama bi sag bi sol tarafimda oynarmiş gibi ağrı yapıyor oturduğum yerde hisediyorum ya anlamadım
elifuslu1002 Minikbebegim1999 33 haftalığım en fazla 1 aydır bende de var acayip batıyor şu 3 gündür daha çok şiddetlendi idrar verdin idrar y. Enfeksin çıktı ağrının sebebi o diye düşünüyorum doktoruna görün
gizemlianne12345 Minikbebegim1999 ya enfeksiyondan oluyor yada ilk gebelik ise ve bebek ilk zamanlar aşada oldu İçin öyle hissetmen normal bendede öyleydi 18 haftayıeb doktor bebek yukarı çıkmamış gözetim altına alınman lazım dedi ama şükğr zamanla çıktı bide biz anneler çok takıyoruz uzan ayaklarının altına yastık kat geçer inşallah bide çok ayaklarını üşütmemekte çalış
Minikbebegim1999 elifuslu1002 gorundum dun temiz cikti bu oyle bi baski felan değil sanki bebek ordaymiş gibi hisediyorum
elifuslu1002 Minikbebegim1999 anlıyorum tatlım eminim aynı acı sebebi o olabilir dedim sadece ama tam karın altından vajina girişine doğru acayip hır batma oluyor canım yanıyor yani böyle olurken çoğunlukla çok ayakta olduğumda yürüyüş yaparken kendini yorduğumda oluyor
Minikbebegim1999 gizemlianne12345 bebişimi şimdiye kadar çoğu zaman gördüm doktorum güzel yerleştiğini yukarida olduğunu soyledi hiç aşağıda hissetmedim şimdiye kadar ilk gebeliğim benimde 2 gundur oyle hisediyorum
gizemlianne12345 Minikbebegim1999 onların yukarı dedi yer zaten yine kasık bölgesi hep bana da tek bi doktor öyle dedi kendi doktoruma gitim şükür bişi dememişti o zamanlar o siz dedim gibi bol su ve ayaklarınızı yukarı kaldırın ve üşütmemeye çalışın bu sıcakta o zor zaten kılima veya soğuk suda duymamaya çalışın herşey ayaktan başlıyor ki hamilelikte daha çabuk oluyor bendede ona benzer vardı sık idrar İçin gitim ama ani enfeksiyon çıkmıştı bende ondan öncede test vermiştim ter temiz demişti doktorum ve kasılma batma oldu zaman kendinizi kasmayın yavaşça uzanın geçer inşallah 🌸
34Cansu Minikbebegim1999 enfeksiyon belirtisi canım bende 9 haftalığım enfeksiyon var kasıklarımda ağrısını hissediyorum bence bir doktora git ilerlemeden önlem al
Minikbebegim1999 gizemlianne12345 kesin enfeksiyon var bende de idrarime bugün baktirdim sonucumu yarin alirm inşallah
gizemlianne12345 Minikbebegim1999 inşallah temiz çıkar çünkü normalde vitamin harici ilaç verilmiyor ama enfeksiyon çıktı Zana’n aşırı yüksek dozlu ilaç veriliyor ilaçı bitirene kadar vicdan azabından maf oldum ya etki ederse diye ama şükür etmedi sürekli iç çamaşırını temiz tut ve hep kuru kalmaya çalış
gizemlianne12345 Minikbebegim1999 sevindim 😍 sağlık ocağına mı yoksa kadın doğum doktoruna mı gitin nedenini inşallah söylemişlerdir sana ama yinede enfeksiyon İçin aşırı dikkat et gerçekten sinir bozucu bi durum😅🤦🏼♀️