123xyz Anneler kaç doz tetanoz aşısı oldunuz?Bazı doktorlar tek dozun yeterli olduğunu söylüyor benim doktorumda öyle.Aile hekimim 2 doz vurulmamı söylüyor sizlerin doktorları ne diyor?
prematureannesi_ 123xyz sizin gebelik takibiniz de kaç tane çıktığı önemli ilk gebelikse 2 diyorlar ikinci gebelikse 1 çıkıyor zaten sistem otomatik veriyor aşıyı
123xyz prematureannesi_ sistem otomatik veriyor hatta 3 diyorsa kadın dogum doktorları fikir ayrılığı yaşıyor bu konuda ben görüşleri merak ettiğim için sordum
Seyma0323 Sdt3456 kaç haftalıkken oldun canim ve ikinciyi olmayi düşünüyormusunuz? Ben 20 haftalikken oldum bidaha olmadim doktor dedi istemiyorsan tek doz yeterli dedi
Mucizemiz-Uraz 123xyz doktorum kaç doz olmam gerektiğini söylemedi. Sağlık ocağı 3 doz vurucağını söylemişti, genel olarak araştırdım çevreme sordum. 3 doz aşı olmuşlar
Melegimin_annesi 123xyz Hamile kalmadan ilk tozu olmuştum daha da olmadım hamile kalınca genelde tavsiye etmiyolar etrafımda herkes öyle dedi bende o yüzden olmadım
123xyz Melegimin_annesi bende tek doz oldum o yüzden ıkıncıyı olmadım azonce tekrar danıştım kadın dogum doktoruma tek dozu yeterli dedi aile hekimimde bana bıraktı ıkıncı dozu.Cok elzem olsaydı ıkıncıyı bana bırakmazdı hem şuan hastanelerde dogum esnasında tetanoza yakalanan vaka yok vs dedi ve aşının içinde civa miva bişeyler dedi korktum açıkcası.
Seyma0323 123xyz canim siz ilk dozu kaç haftalikken oldunuz? 20 haftalikken oldum ben ve bidaha olmiyacam benim doktorda dedi tek doz yeterli eğer bidaha olmak istemiyorsan
prematureannesi_ 123xyz sistemde ne çıktığı önemli birde genel kontrol sağlık ocakları yapıyor aşıyı. Sizin kaç tane çıktıysa o kadar olmanız daha iyi
Kbrakrs 123xyz yok hayır aile hekimindedir takipli olduğum ebe istersen bi tane de olabilirsin dedi. Doktoruna sor ama yine de dedi ☺️ Ben tek olmayı seçtim
123xyz Seyma0323 canım ben 24.haftalıkken oldum ilk dozu zaten doktorumda 20.haftadan sonra tek doz demişti