Selcannnn Dilekkkk valla kuzum kumaştan yapcaksan biraz masraflı tabi tüldeb yaptirirsan okadar cok tutcağani sanmam bide süslemesi tabi 🤔 malzemelerini alip yapmasi daha uyguna geliyo ben malzemeleri 40 lira gibi biseydi sanirim almistim süsleri vs bitek dantel almayi unutmusum ustune onada 15 liramiydi neydi eşim sonradan alip getirmisti toplam 55 lira gibi bisey tutuyo ama kullanmak nasip olmadi küvöze alindi kızlarım herseyde vardir bi hayir rabbim saglikla kucağaniza almayi nasip etsin 🙏❤
Aysun2834 Dilekkkk cnm kendin yapabilirsin sadece etek kısmını yapıcaksan çok basit o kadar para vermeye gerek yok bence normal beyaz tül alıp uzun bir lastiğe geçiriceksinn ben kendim yapıcaktım ama eminönünde 20tl ye buldum aldım 30tlde cibinliğini aldım çiçek alıp süsledim çokta güzel oldu eğer denk gelmeseydim gezerken kendim yapıcaktım
Dilekkkk Selcannnn Rabbim sağlıkla kucağına alıp büyütmek nasib eylesin canm benim bnde yapim diyorum sonra beceremem diyorum 😆 bakalım uygun bulursam yaptırcam
Dilekkkk oykuannesi özel e gidiyorum ama yok hiç görmedim arkadaşlarım BM’den önce dopum yaptı kendileri götürdü
YagizAsyaMom Dilekkkk yok tek başına küvöz tütüzü 25 ti. Ben şey yapacağım metreyle tül kestirip ince lastik geçirip süsleyeveğim hem daha hesaplı hem daha şık duruyor sende öyle bir şey yapabilirsin.
YagizAsyaMom Dilekkkk bu arada hastaneden doğum için fiyat aldın mı. Bide şeyi merak ediyorum ameliyathane 1 2 tane de olsa fotoğraf çekerler mi acaba 🤣 Teyzemin doğumunda hemşire 2 poz çekmiş ama 100 lira almıştı eniştemden
Dilekkkk YagizAsyaMom fotoğrafçı girecek benim doğumuma askm Almadım gittim de konuşcam inş zam gelmemiştir eski fiyattır Bir de gittiğin zaman Odaları amilyathaneye doğumhane falan gezme şansın var mı sonra öğren ben soracağım ona göre bakacağım