Rumeysa_dnk Bana verdi doktor ama çok iğrenç birşey içemiyorumda direk miğdem ağzıma geliyor kullanan varmı
elifuslu1002 Rumeysa_dnk ismi aynı değil ama bende kullanıyorum rahatsız edici bir durm ile karşılaşmadım böyle kapsül gibi mu yoksa kalıplaştırılmış toz şeklinde mi 🏈 benimki buna benziyor beyaz yerlerin olmadığını düşünün
Rumeysa_dnk elifuslu1002 kapsül şeklinde ama içinde yağ var balık kokuyor aşırı derece rahatsız edici ilk içtiğimde iyidi şimdi içince balık kokusu geliyor miğdem bulanıyor çıkarıyorum içemiyorum hiç
elifuslu1002 Rumeysa_dnk ağzıma aldığımda bana da çok dugaf bir tat geliyordu sonra bol su ile ağzımda bekletmeden içtim şuan almıyorum tadını açmı tok mu kullanıyorsunuz
elifuslu1002 Rumeysa_dnk ben genelde aç tok arasi kullanıyorum yani ne tokum nede aç ve kendine tam saat belirle düzenli kullan misal sürekli saat 2 de kullan belki faydası olur