Gamzemree Merhaba hanımlar ben https://ty.gl/ubtifsw8iw (4baby cool) bu arabayı almayı düşünüyorum. Aranızda kullanan memnun olan var mı ve en fazla 2500 TL olacak şekilde önerileriniz varsa alabilir miyim? Kullanan varsa lütfen yazsın