Tugceakts67 canım 4 kilo ve üzeri sezaryen deselerde yine denemek istersen ve istenilen gibi ilerlemezse 1 2 dk içinde sezaryen olabiliyorsun. Dr.Erhan Karaalp i takip et derim bütün sorulara cevabı var öne cikanlarda. Bu arada ben 3 ay önce 39+0 da doğum yaptım sadece 9,5 kilo aldım. Bebeğimin kafası büyük,(37 cm) boyu uzun(55 cm) ve kilosu 4 un uzerinde olduğunu söyledi doktorum. Ve catin dar dedi. Riskli olduğu için ertesi gün sezaryen planı yapildi. O gece hafiften sancilarim başlamışken ve sezaryen sabahı suyum gelmişken ameliyata aldı beni. Bebeğim 47 cm, 3008 gr ve bas çevresi 35 cm doğdu. Yani demem o ki ikinci ve üçüncü görüş almalısın. Ben doktoruma güvenmeyi ve normal doğumu çok destekledigi için ekstra bir şüphe duymadım ve dediğini yaptım. O yüzden normal istiyorsan yine de görüş almanı tavsiye ederim ultrason cihazları yanıltabilir. Hangi doğum şekli olursa olsun fark etmez. Dilerim ki sağlıkla sihhatle ve keyifle bebeğini kucağına alirsin🤲🏻🥰🧡