Kızlar kafam aşırı karışık 1 haftalık bebeğim var ve sarılık başlamış değeri düşük doktor tedavi gerektirmiyor dedi ama 3 saatten fazla uyanmaz ise sen uyandır dedi🤷🏻♀️ Normalde burda ve internette hatta yakın çevrede herkes sık sık emzir 1 saatte bir emzir dedi bende öyle yapıyordum. Ama doktorum uykuya ihtiyacı var o acıkınca uyanır ağlar ağlayınca emzir dedi sadece 3 saatti geçer de uyanmazsa sen uyandır dedi. Ama doğum yaptığım kattaki hemşireler de sık sık emzir dedi hatta ilk gün sütüm yok diye mama vericez dediler sarılık olur dediler ben şimdi kimi dinleyeyim doğrusu nedir bu işin🤷🏻♀️