Denizgiller Normalde bat 24 gögüs şişliği mide bulantısı ve kasık agrısı vardı dün leke geldi pembe bugün adete döndü ama içimde kuşku oldu test yaptım böyle cıktı çok kararsızım ağlicam kimyasal mi acaba kan testi versem mi atacam foto
umyahsen Denizgiller canım sizi boşuna heveslendşrmek istemem ama adet görür gibi normal adet oldum. Diğer ay olmayınca test yaptım ve hamileydim. Yaklaşık 9haftalıktı öğrendiğimde. Doktorum üstüne görmüşsün demişti. Son adet tarihimi de onların söylediği bir tarih olarak söylüyorum hep. Bnm bir adet dönemi geçip diğer adet döneminde yaptığım için çok kırmızı çıkmıştı anında. Belki yerleşme kanaması olabilir bilmiyorum tabiki ama. İnşaallah sağlıklı bir gebeliktir 🤗🤲
en_guzel_emanetlerim Denizgiller adet olduğunuzda da vücudunuzda beta hcg hormonu çalışıyor yalancı yükselme durumu yani şuan aslında adetsiniz test yaptığınız için pozitif görülebilir en sağlıklı olanı yinede hastaneye giderek test yaptırmak elbette ama üzgünüm yani hamilelik yoktur umut etmeyin pek
Deletedmom_85 Adetin söküldüyse ve leke gibi değilse adettir o. Pek mümkün değil adet görüp hamile olmak, yerleşme kanamasından bahsetmiyorum tabi
Denizgiller Deletedmom_85 adet gibide [silindi] yok cok değil dün gece pembe peçeteye geldi sabah normal ped taktim dolmadı yani az geliyor bilmiyorum ya belki kimyasaldir bir kimyasal geçmişmde var çünkü
Denizgiller Vera09 adet gibi gelmedi pembe geldi ilk başta yerleşmemi acaba dedim bide ilk kızımdaki gibi belirtileri acaba mı demiştim
Denizgiller [silindi] o yüzxen sormak istedim yaşayan var mı nasıl geliyor yerleşme kanaması baya okudum ama güncel tecrübe aradı gözlerim içim rahat etmicek gibi
[silindi] [silindi] benim iki üç gün pembemsi lekelenmem olmuştu şimdi 33 haftalığım erken gebelik testi yap için rahat etsin Denizgiller
mylittlebabym Adet olup şüpheye düşüp test yapıp neden ağlacağım felan diyerek kendinizi bu denli strese sokuyorsunuz?
Denizgiller umyahsen inşallah tamda bunu sormuştum aslında peki son hatırladıgınız adette kasık agrısı vs olmuştu şüphelendiğiniz bir durum
sevggialan Çok düşük ihtimalle de olsa hamilelikte adet gören oluyor kan testi vermek en sağlıklısı bu konuda
Denizgiller Aslında amacım yerleşme kanaması mı bu şekişde yaşayan var mı onu ögrenmek normal adet gibi değil cünkü tamamen içimi rahatlatmak istemiştim kan versem en iyisi olacak gibi teşekkür ederim herkese
Denizgiller en_guzel_emanetlerim evet bende yok diye düşünüyordum ama bilmiyorum ya bu ay bekliyordum diye test yaptım çizgide görünce belki aynı tecrübe vardır dedim zaten süreçte farklı bişey olursa kan testi yaptırırım en iyisi
umyahsen Denizgiller normal adet görür gibi oldu herşeyim. 8nisan mesela son adet tarihim ama 14mart söylememi istediler. Ve ben Mayıs 14de falan öğrendim.