39+4 günlük gebeyim bebeğimin suyunda azalma var afi 65 olmuş. Böyle olunca ilçeden şehir Hastanesine gitmemi soylediler bugün. Nst de ağrım sancım yok. Gidince nasıl bir yol izlerler. Sezeryan olmak istemiyorum bu durumu yaşayan anneler var aranızda acaba ??