Bende pirinç makarna ekmek tamamen kestim. Şekerli meyveleri tüketmiyorum. Öğünlerimi atlamıyorum. İçecekler zaten hiç yok. Ama arada çok canım isterse bir parça çikolata yiyorum. Ya da kek yiyorum minicik dilim. Dayanamıyorum malesef :( değelerim en yüksek 190-170 çıkmıştı. İnşallah bir şey olmadan bitiririz bu süreçleri