Kızlar Bayadır cinsiyet ogrenemiyordum bebegim bacağını kapatiyordu bugün randevum vardı tekrar gittim bu sefer erkek doktora aldım randevu ve cinsiyetimiz belli oldu kız dedi kesin mi dedim bilemeyiz ama kız dedi
Sizce yanılma olur mu şuan 27.5 haftaligiz