minnakannesi08 Meliateach kendimi yormadan yapıyorum canım bir tane kızım var onunlada oyunlar oynuyoruz bazen bakıyorum bazı hamileler sanki hamile değilde kendisi hastaymış gibi davranıyor temizlik yemek bilmem ne yapmıyorlar bana saçma geliyor bir süreç yaşıyoruz ve bitecek olan şeyler bu kadar abartmaya gerek yok bence
beyzzsenturkk Meliateach ilk üç ay çok basitti güllük gülistanlıktı yarın 19 haftalık oluyoruz ve ben iki haftadır ev islerini cok savsakladım hem havalar cok sıcak hemde kalkacak enerjiyi bulamıyorum yemek konusunda da kokusunu cok almamaya calısıyorum yoksa mide bulantısından mutfağa adım atamıyorum her tarafın camlarını acıyorum kokuyu almamak icin
Pentagramm Meliateach valla 6. Haftadayım böyle bir halsizlik sürekli uyku durumu hiç yaşamamıştım yemek bile zor yapıyorum bir de lekelenmem oldugu için daha da dikkat etmem gerekiyor ev işleri kaldı haliyle😂🙈
horozseker Meliateach valla her şeyimi kendim yaptım sağolsun eşim de çok yardımcı 32. Haftama kadar çalışıyordum da , ev iş yemek temizlik bi şekilde hallettim çok şükür
Pentagramm minnakannesi08 Ama herkesin hamileliği bir değil bazı kişilerin riskli mesela benim geçen hafta kanamam oldu halada lekelerim devam ediyor kanama alanı oluşuyor böyle durumda olunca çokta ayağa kalkıp kendini yoramıyorsun o yüzden herkes bir değil
Nutelllaa minnakannesi08 abartmak mi nasıl bı hamilelik yaşadığını bilemezsin bence.hamillrik tıpta hastalık olarak geçiyor.ve ilk üç ay sıkıntılı geçiyor herkes için olmasada .
Mrvbnbg2208 Pentagramm bende 5+4üm hiç halim yok hep yatmak istiyorum, sadece yemek ve bulaşık var sancimda olduğu için ev süpürme silme işleri kocam da umarım bir an önce hayatımıza döneriz 9 ay böyle devam etmek çok zor
minnakannesi08 Pentagramm tabiki öyle canım riskli gebelik için demiyorum zaten ilk gebeliğimde kanamam vardı dusuk tehlikem vardi 1 ay yattim ilaçlar kullandim toparladım ve islerimi yaptım tekrardan doktor saglikli dediği için
beyzzsenturkk Meliateach ben hala sabahları kusuyorum belki yemek yersem midemi tutar diyorum yine olmuyor o ilk zamanlarda ki safra suyu kadar iğrenç bi tad yok kendimi zorlamaya çalışıyorum kusmamak icin😂
Beyza_guzen Benmde tekrarlayan düşüklerim var hamileyim simdi ve ayaga kalkmaya korkuyorm bütün gebeler ayni olmuyor
Pentagramm Mrvbnbg2208 benimde ilk haftalarda öğrendikten sonra bu çok zor geldi kısıtlanmak davranış olarak o kadar kısıtlandım ki bir de lekeler yüzünden 1 hafta hep yatmak zorunda kaldım ev işlerini yapmak gerekiyor ama kalkamıyorsunda en basiti su bile istemek için söylemem gerekiyordu insana çok zor geliyor inşallah sağlıkla kucağımıza alırız
bhrey Meliateach bende 6 haftalığım belımın ve uyku dısında normalim yemeğimi ve temizliğimi kendim yapıyrm
Mucizemiz-Uraz Meliateach eşim ve ablam yardım ediyolardı ilk aylarımda . 6.ayıma girmek üzereyim yine eşim yardım eder, camları siler, makine vurur, yemek yapmamda yardım eder sürekli 🙏🏼 O yüzden sorunsuz geçiyor hamileliğimm 🙏🏼
minnakannesi08 Nutelllaa herkes için demedim canım zaten bazılarını naz yapiyo ondan bahsediyorum sanki bir tek hamile oymuşcasına davrananlar için diyorum
Nutelllaa minnakannesi08 keşke bende onlardan olsaydım valla elim kolun kalkmıyor küçük bebeğim var ama mecbur kalınca yapıyoruz valla