Muallime_97 Kızlar bebeğim için hediye makrome anahtarlık yaptırmak istiyorum aslında aklımda yaprak modeli var ama kararsız kaldim yaptıran var mı acaba fikir olması açısından paylaşabilir mi?
Deletedmom_33 Muallime_97 Kendim yapmıştım ben canım modelleri bulup atayım https://imgyukle.com/i/nS5Hob https://imgyukle.com/i/nS5TgG https://imgyukle.com/i/nS5Y8S https://imgyukle.com/i/nS5LLs
Hallerimvarbenim Muallime_97 Ben nişan anılığı için yaptırmıştım canım kırptım fotoğrafı çok net değil ama model belli aşağı yukarı
prematureannesi_ Muallime_97 https://instagram.com/zeymacrome?igshid=YmMyMTA2M2Y= İlk trendyol hesaplarından ulaştım deneme amaçlı 10 tane sonra başka model olarak 15 tane daha yaptırıyorum.
Muallime_97 Deletedmom_33 çok güzel olmuşlar ellerinize emeğinize sağlık nasipse kızım eylül de doğacak sonbahar renkleri düşünüyorum yaprak modeline de güzel olur diye düşünüyorum
Deletedmom_33 Muallime_97 Evet harsal,sarı,yeşil tonları güzel olur. O zaman ben onlar yerine bunları beğenmiştim bunlardan yapmıştım
prematureannesi_ Muallime_97 süslemesiz tek anahtarlık gelişi 13 TL yaptırıyorum gökkuşağı gibi olan. İlk yaptırdıklarım https://ty.gl/g5jd4rdn8b bunlardı kendim süslüyorum kutu alıyorum saman gibi süs minik çiçek içlerine koymak için
Muallime_97 Miaa1 çok.sag olun bi tanıdığım yapacak inşallah önceden onunla ayarlamasaydik olabilirdi