Mehaba kızlar şuan hastanedeyiö 40+4 haftalık şuan özel hastanedeyim sabah 9 da suni sancı takıldı nst de sancı çıkıyır ama ben hissetmiyorum doktor diyor ki açılacağı yok istersen şimdi sezeryane alalım istersen yarın tekrar suni sancı takalım olmadı yarın sezeryem yapıcaz diyo napsam karar veremedim sezeryenden korkuyorum normal doğurmak istiyprum ama olmuyo napsam