Kızlar 35. Haftadayım bu zamana kadar hamileliğim çok rahat geçti, bu ara bel ağrısı, halsizlik,gece uyuyamama, sıcak basmadı felan başladı..
Zaman daraldıkça doğum nasıl olacak ya doğumda bişey olura ya bi sıkıntı çıkarsa ya bebeğime bişey olursa telaşlanmalar başladı sizde de var mı