Merhaba anneler sizlere birkaç sorum olacak🙈1.si sizler cevrenize ne zaman soylemeye basladınız hamıle oldugunuzu 2.si bu ilk üç ay sürecte neler yapiyorsunuz hep dınleniyormusunuz işe gidiyormusunuz 3. Sorum bebegin cinsiyeti keseden veya bebegin durdugu yerden belli oluyormuş doğru mu bu 4. Sü şunu mutlaka ye iç dediginiz bir sey var mi 5. Si sizlerde 7. Haftada ne gibi şikayetler belirtiler olmuştu😊